åldersnoja i the sims?

Drog igång spelet igår och kunde såklart inte sluta. Skapade en dam och hon fick ha en hund. Lessnade ganska snabbt på hunden så den skänkte hon bort till en granne hon pratat med en gång (älskar det orealistiska). Hon blev befodrad läkare flera gånger om, men tillslut tröttnade jag på det också så en snubbe fick flytta in. Tyvärr hann hon bli skitgammal så det funkar inte att skaffa barn. Dååååligt, som om allt annat är så jävla verklighetstroget, va.

Fan vad intressant jag är! Känner verkligen hur hela jag vibrerar av irtessanthet. TRåkigt lov, tråkigt lov, tråkigt lov. Skönt att jag snart åker. Undrar vad det kostar att gå in på madame tussauds (nej, jag kan inte stava!) fast nu kom jag på att jag kan googla fram det.

Puss innan jag säger något annat onödigt!

(En fråga bara; vad i hela fridens namn gör Adolf Hitler på madame T?! Ehh, det känns faktiskt fel).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0