#

Man får säga till mig om man tycker att jag ibland går över gränsen och skriver lite för kinky inlägg, det får man.

När jag ändå stannade hemma kunde jag inte låta bli att uppdatera mig själv anågende vad tv-tablån för kvällen bestod av. Aha, dokumentär! Och inte vilken som helst, utan om mannen som födde en dotter!

Jag fick lite vatten i ögonen bara för att han är så söt, den där she-malen. Varför måste folk alltid lägga sig i andras liv? Vad spelar det för roll för en mc-knutte att killen födde sin dotter? Han sa nånting om att det ska bara kärringar göra och att han skämdes över att bo i samma stad. Då önskade jag att jag kunde ta stryptag på honom genom tv-rutan. Så långt har inte utvecklingen kommit, tyvärr.

Hellre en mamma och en mamma-pappa än inga föräldrar alls! Dom är säkert hur bra föräldrar som helst! Han är ju bedårande, isn't he?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0