medlidande, tack!

Jag har tänkt på en sak (som så många gånger förr)! Det är verkligen helt och hållet onödigt att klaga på sitt utseende inför mamma och pappa. Jag älskar att klaga på ytligheter jag störs av hos mig själv, men jag får alltid samma svar:
"jag älskar dig hur du än ser ut!".

Ja, för att du är min MAMMA! (pappa är inte tillräckligt insatt för att kunna kommentera sånt där tjejigt...). En förälder älskar sin unge även om den har tre huvuden eller är extremt kobent. Det är ju bara så! Mamma och pappa kan tycka att jag är jättesöt, men vad vinner jag på det? Det är inte med mor och far jag ska gifta mig, det är inte dom som ska dömma mig under resten av mitt liv.

Så sur blir jag. Show some respect ffs.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Haha, Madde du är för kul! (K) (TAFS) (NYP)

2009-04-29 @ 23:25:47
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0