om jag fick välja

Jag kan verkligen inte lyssna på Alphaville utan att börja fundera jättemycket på livet. Det är nog därför jag älskar den gruppen så mycket. Man (okej, jag...) inser att det finns så mycket att göra och uppleva i livet. Man klagar skitmycket på hur tråkigt liv man har här i Kalmar, men tänk vad skoj man ska ha när man lämnat den här hålan! Då äger man världen och kan göra precis vad man vill. Visst känns det bra? Jag har antagligen bara träffat 0,002 promille av alla människor jag kommer att möta och skapa någon form av relation till.

Hur som helst, det jag tänkte med det här inlägget var att min drömsituation ser ut såhär:
Fredrik och Filip, jag, Amerikansk landsväg och alla skrikandes med i refrängen till Forever Young. Den är så vacker och smörig att jag blir alldeles varm i kroppen. Helst ska vi åka i en ljusgul cab (en sån som Britney Spears åkte runt i i sin film Crossroads...).


Den här käcka bilden har jag minsann knåpat ihop helt själv i underbara fotoaffären på bokstavlig svenska. Trodde ni verkligen att F&F står mitt i en trafikerad bilväg och kramas samtidigt som deras kroppar tappat mättnad...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0