onsdagens bravader

Hehehe, jag måste bara dra den här:

Vad frågade dom Josef Fritzl under Earth Our?
-Har du släkt i källarn?


*ger er 10 sekunder att braka ut i gapskratt*

Idag var jag på återbesök hos lille optikern och fick med mig ett styck månadslinser hem att prova på. Spännande värre! Grymt jobbiga att sätta i med tanke på att dom är större och flatare OCH har ett PYTTE/TUNNT streck på ena kanten som måste peka neråt, för brytningsfelets skull. Aja, jag tror nog att jag ska fixa det också. Väldigt speciellt linsetui fick jag också. Dom "vanliga" är ju som så burkar, men mina linser ska sättas fast i små "burar" och sen efter det sänkas ner i vätska. Skitkonstigt men ändå käckt.

Har varken blivit lurad eller lurat nån idag. Jag tror inte att jag kan luras, har jättesvårt för att vara seriös och inte garva åt det. Så himla typiskt.

Kommentarer
Postat av: issa

hahahahahhahahaha XD

2009-04-01 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0