sol i sinne, varmt inne

Har legat i solen i princip hela dagen vilket betyder att mina läppar svider och att jag är ganska stekt. Inte bra, inte bra, men som vilken annan svensk som helst får man ångest av att gå inne i detta väder. Skönt att det blir lite molnigare framöver, jag har faktiskt en del skolarbeten att göra vilket inte går att koncentrera sig på ute.

Då var mina ansökningar till högskolan donade och klara. Fy fabian var besviken jag blir om jag inte kommer in på något här. Fast, jag kan ju alltid förlita mig på högskoleprovet förstås och se till att göra ett sådant också. Jag är så grymt sur över att krisen måste vara just nu, nu är ju konkurrenterna fler än någonsin!

Jag är i behov av väldigt många prylar just nu lagom till resan såklart. Vill inte bränna det jag sparat ihop så jag får väl se hur det blir med det. Solglasögon måste jag ha, har budat på några retrobågar från ray ban men dom kommer budet självklart öka rejält på. Dessutom måste jag ha en ny klocka, min andra är verkligen för sönder för att användas och jag är inte mycket för att laga saker, köper hellre nya. Nackdelen är att jag är så snåååål.

Pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0