irriterande unge



Tro nu inte att jag lägger upp den här bilden pga att jag på något sätt attraheras av pojkspolingen, tvärtom, jag tycker han är jättejobbig! En manlig fjortis! På varenda röd buss i London satt hans nuna och texten "Zac Efron 17 again!" Jag kunde inte bry mig mindre. Vem fan vill vara 17 igen? Värdelös ålder ju.

Föresten så hade mamma fångat en rosa limosine på bild, kanske var Paris Hiltons? Hon ska tydligen ha härjat i stan med sin nya b-friend. Fan att man aldrig befinner sig på rätt ställe vid rätt tidpunkt. Vet i alla fall att hon hängde i Mayfair, det mest folktomma stället (i alla fall när vi var där) men också det där dom dyraste butikerna finns placerade. T ex Christian Lobouatins (förlåt om jag stavat fel, Chris...). Röda sulor is the shit. Heter det btw "sulor" på klackskor? Sulor låter så klumpigt...

Kommentarer
Postat av: Shirley

Haha, tack för den snopna upplysningen.. =P

2009-04-21 @ 22:55:13
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: MIllis

Han är dock jävligt snygg ;)

2009-04-27 @ 20:28:18
URL: http://emilia-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0