hej

Jaha, här sitter jag alldeles ensam på jobbet. Nästan i alla fall. Hörde precis någon i andra sidan av huset gå på dass. Skulle jag också behöva... men jag kan inte gå ifrån, för skulle jag göra det så skulle det naturligtvis bli kö när jag var borta. Det ringer skitlite. En  tant var stendöv (jag fick alltså skrika...) och en annan gubbe snackade om en jäkla massa, för mig, orelevanta saker. Märkligt att dom fortsätter trots att man liksom bara "mmm, ja..." hela tiden. Märker dom inte att jag inte bryr mig ett skit? Varför tror alla stenåldersmänniskor att deras liv är så märkvärdiga? Va? vavava???

Hur som haver, jag är skitnervös inför måndag. Jag vill inte börja skolan. GOD NO. Hade hellre skjutit upp det till våren istället. Jag tror att jag hade fått jobba ganska mycket här under tiden, men det blir man ju också galen av, tids nog.
Jag lyssnar alltid på min morsa, för jag vet att hon alltid har rätt. Fan också. Anledningen till att jag inte läser något roligt är hennes tjatande om att sådana program/kurser aldrig ger jobb. Och det är sant. Sånt som jag gillar gillar typ alla andra också. Därför ska jag börja på ett såntdär skittråkigt pluggprogram, bara för att slippa gå arbetslös om 3-4 år. Helvete vad deppig jag är right now. Märks det, duh?? 

Rea på löparskor idag passar mig utmärkt! Jag ska nämligen ta tag i motionerandet och vägrar köpa gymkort igen. Fy fasiiikeeen vad jag avskyr Friskis, egentligen. Jag har lika få magrutor nu, som innan jag började!!! Och då ska det tilläggas att jag alltid satte mig i den där träna-magmusklerna-maskinen och pumpade på som fasen!!! Man får inte ens sno dom snygga skorna i hyllan vid ingången. Inte ens om man är skitdiskret. Men att snubbla på alla slitna adidasskor som ligger slängde tvärs över golvet, det, DET går bra!!!

Kommentarer
Postat av: S

Well good luck in school on monday, and no we're not supposed to speak english on my page but the two "english speaking ladies" just want to show off their new skills ;D

2009-08-30 @ 11:15:06
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0