mitt efternamn stavas som det låter, "K-a-o-s"

Pjuh. Tänk att allt ska inträffa på samma gång! Jag gick gick till frisören i hopp om att förnya dom vita slingorna, men jag går därifrån med gul hårbotten a la rysk hora. Hur kul är det på en skala? Jaja, som tur är kommer färgen att försvinna inom en snar framtid (HOPPAS JAG). Och då tänker jag gå till en blyg frisör som bara säger "jaja" och inte säger emot mina förslag.

Jag upptäckte också att den stationära datorn är stendöd. Har ingen aning om vad som har pajat ännu. Här behövs en händig karl, helst en med stora "verktyg".

Fick hem den första kurslitteraturen idag. En bok väger mer än mig!!! Vad ska jag använda för väska, hade dom tänkt!? Måste jag frakta böcker med lastbil varje dag?

Tydligen måste jag skaffa mig ett studentkonto också. Åh, det suger att vara student på riktigt. Och jag har inte ens börjat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0