blame the kid



Jag vet att det kanske är lite drygt att jag bara postar massa randombilder som man inte alla gånger finner något intresse för, men saken är den att jag just nu är ganska kameralös. Ett par dagar till i alla fall, sen ska jag ha en sprillans ny och bra! Då. Då, kanske, jag skärper till mig och orkar visa något roligt. Eller nåt.

Ikväll drog jag med mig Iza till Korsnäbben som bjöd på en typisk studentkorridor-förfest. Det var väl grant. Lite stelt kanske, men det är väl så när man bara känner två och känner igen lika få. vi fick i alla fall en slängkyss av en skånepåg och fick smaka på en sportkommentators version av en förlossning. Eh, ja, ni läste rätt.

En parantes; förvånansvärt många studenter verkar ha ölmage. Det kunde jag aldrig i min vildaste fantasi ana!

Kommentarer
Postat av: I

och put-rumpa!

2009-12-13 @ 09:43:06
Postat av: madde

hur kunde jag glömma det?!

2009-12-13 @ 12:41:24
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0