senaste nytt



Mina damer och herrar... Ladies and gentlemen... Låt mig få presentera... *trumvirvel*... vinterns första, riktiga vinterdag! Det är himla fint tycker jag, även om det nu innebär att jag måste köpa vinterpjucks. Converse är ju som bekant av tyg plus att sulan inte är plan utan består av en massa mönster där snön mer än gärna sätter sig. När jag kom hem idag hade jag nästintill gått på styltor (sammanpressad snö under skorna...).

Mjäh, ska nog lägga mig nu. Jag är så nojig över att jag måste slänga linserna efter bara halva fuckin' månaden... Har köpt en annan vätska och, ja, dom här ögonen ska jag ha ett par år till, så det är väl ingen idé att chansa. Nu vet ni!

Take care, låtsasbär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0