50 000 biljetter

Just det, 50 000 biljetter sålde slut på cirka 3 timmar. Vilka biljetter menar jag om inte dom till Madonnas spelning i Sverige. Vore coolt att se henne men smakar det så kostar det. Är inte så mycket fan att jag hade lust att slåss för biljetter. Antagligen kommer den härligaste känslan från publiken och ensådan finns ju på alla spelningar. Faktum är att jag aldrig någonsin har varit på någon världsstjärnas turné/spelning. Det är grymt tråkigt men jag har ju hela liiivet framför mig, som dom äldre säger. Och så är det ju faktiskt. Jag kan likagärna ta tag i det när jag är 30.

När jag blir stor ska jag försöka bli VD på Ticnet. En fin slant får man säkert. Och påtal om slant, varför ska lokaltidningen Barometern alltid lista länets rikaste människor? Ärligt talat, vem bryr sig om det? Är det till för singlar där ute som bara är intresserade av partners med tjocka plånböcker? Överläkare är ändå bara otäcka gamla gubbar.


En något yngre/snyggare Madonna. Det är elegant att röka.
Rätt man/kvinna med en cigarett i munnen = konst. Helst ska man inte ha tänt cigaretten
för fy vad det stinker, dock.

Kommentarer
Postat av: Issa

True, rökning kan vara sjukt snyggt! (:

2009-02-11 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0