janne josefsson är sexig

Något har han, den där Janne-ponken. Svårt att sätta fingrarna på vad men jag blir så glad, så glad, av att se honom i bild. Trodde till min glädje att han återigen tagit över Uppdrag granskning men det visade sig vara ett gammalt reportage. Jag suckade tungt och fick återigen genomlida programmet som leds av en tråkig kvinna med ful uppsättning på håret. Han och Plus-Sverker är nog mina favoriter. Dom är några få som vågar ställa frågor till envisa gubbar som svarar "det vill jag inte kommentera..". Attraherande!

Tyckte att dagens program var läskigt faktiskt. Jag kommer själv inte ihåg det där om "Louise", men man blev ju illa berörd i alla fall. Egentligen borde man införa föräldrakörkort. Vem som helst kan ju uppenbarligen inte bli förälder. Jo, på biologiskt vis, men att sedan fostra ett barn på bra sätt är ju såklart extremt svårt om man som förälder är psykiskt sjuk! Jag vet inte om jag köper att hon är lycklig idag.. Att en 18-årig tjej ska gifta sig inom en snar framtid är bara ett bevis på att hon vill ta igen den manliga kärlek och trygghet som hon aldrig fick av pappan. När man är 18 år ska giftermål befinna sig långt, långt borta. Eller?

P.S. jag brukar vantligtvis inte vara såhär seriös. Bara ibland. När jag tänker på snygg-Janne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0