Lättnad...

Jag tillhör den skara av ungar som inte alls tänkt på att skriva något högskoleprov. Jag tänker alltid "det löser sig! klart att jag tar mig in på något ändå!" eller att jag i värsta fall kan göra högskoleprovet någon annan gång. Med andra ord skjuta upp det. Surfade in på en vädligt bra hemsida där jag exakt kunde se intagningspoängen till det högskoleprogam jag är intresserad av. Dessutom kunde jag räkna ut mitt egna snitt. Hur som, jag höll först på att sätta i halsen när jag ser att lägsta intagningspoäng var 0,20 poäng högre än mitt ungefärliga snitt! Jaha, då var det bara till att tänka om, tänker jag ..men! Det var lägsta poäng för dom som läser på distans! Jag som bor och läser här har alltså lättare att komma in! Med en bra bit över det som krävs. Tack gode Gud!

Det blir kanske en miljöanalytiker av mig ändå.Jag hoppas verkligen deeeet! Jag vill hjälpa företagare med miljöfrågor, jag vill! Och nu ska jag krypa ner. Sova ska jag dock lite senare. Först måste jag se klart Sex and the City the movie.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är bra med framtidsdrömmar. Men de kan ju ändras på vägen. :) Men det finns många som är osäker på vad de vill göra ^^

2009-02-16 @ 09:33:13
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0