skittorsdag

Kunde man på något vis föra in tråkiga dagar i någon världshistorisk litteratur skulle den här dagen lätt platsa där. Idag tog jag på mig ansvaret att se till att den sabla Londonresan blev bokad. Det är den. Det tog bara en hel dag. I april bär det av över en liten weekend. Räknas onsdag till lördag som det? Ska bli trevligt. Kommer bara sakna hundskrället djävulskt mycket(!).

Sökte ett telefonförsäljarjobb idag. Känner att det är som klippt och skuret för mig. Antingen är jag jätteglad eller skitsur. Det är väl ungefär dom kriterier som ställs?

Är det bara jag som är skeptisk till H&M's försök att nu också kliva in i våra kök och vardagsrum? Luktar lite desperat såhär i lågkonja. Men vad vet jag, kanske ligger 45 års planering bakom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0