Total makeover?

Jag vet varför jag aldrig uppdaterar! Bloggen är inte snygg. Jag vill ha vitt,
stora ytor och massa bilder. Ska fixa det såfort jag kan.

Har suttit inne på Tjuvtittat i drygt en timme och skrattat åt i princip allihop.
Det är ju så roligt!!! Har dessutom hunnit med att ringa en matavdelningschef
på Coop så nästa vecka ska vi minsann ställa honom mot väggen och grilla
ordentligt. ehehehe, mat-chef och "grilla". ehehe.

Varken Johan eller jag orkar träna idag, så vi tar en promenad + solariumbesök
istället. Eller, sola skulle vi i vilket fall som helst. Det är lite läskigt, särskilt nu när
det är mörkt ute. Kanske... Visserligen fanns nog inga fönster där inne....
Tycker det är lite roligt att min mamma har poängterat att jag borde sola i solarium
ibland. Så borde inte en mamma vara! Hon skulle varna mig istället och upplysa mig
om hur hemskt det är med melign melanom eller vad det heter. Men inte min mamma
inte. Är man brun så spelar inget annat någon roll!(?)


Väldigt osammanshängande, men, jag är nog lite så som person. Trivs bra med det.
Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0