Bigfoot lever

Idag hade jag bestämt att jag skulle spatsera runt på stan med förhoppningar
att hitta några vettiga kläder att köpa med hem. Jag var inställd på att köpa en hög
kjol, helst svart men gärna jeans'färgad', nya jeans men jag åkte hem med enbart
tråkigt smink, ni vet foundation och mascara. Jeans hatar jag att prova så när jag
raffade åt mig ett par stentvättade i leggingsform var jag överlycklig. Det finns ju
inget obekvämare än jeans. Storlek S gick inte ens över min fot! Jag kämpade och
kämpade och tillslut stod jag där med byxorna liggandes vid fotknölarna. Jag tog
mig en funderar och insåg att nä, så kan jag inte ha det varje morgon/kväll när dom
ska tas på respektive av. Så det sket sig.

Jag kanske bara har inbillat mig att jag ska vara en liten nätt XS/S-tjej?
Jag är kanske L...?

Hursomhelst, lite halvt besviken hade jag i åtanke att jag alltid kunde gå vidare till
make up store (mitt andra hem), jag hade planerat exakt vad jag skulle köpa men
möts av ett A4 där det i röd tushskrift står att dom var tvugna att stänga vid 13.00
pga sjukdom. Jag blev sur. Bitsk. Men jag ger mig inte!

Väldigt långt inlägg och inga bilder... Sorry! Det kommer vettni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0