Festligt, kompis!

Ikväll (så fort jag duschat) slår johan och jag på stort och åker och handlar
diverse saker till lite tacos-käkande. Gottgottigott-gott! Godast av allt är nog
den där cidern med 0,7% alkohol. Minns inte vad märket heter, så tro inte att
jag känner mig lite stolt över att jag vuxit till mig och kan sitta och smutta på
sådana starka grejor... Jag tänker ta bilder!!! WOW!

Hittade en plånbok på bussen, ropade på gubben som gick av men han hörde
ingenting och dörrarna stängdes. När jag väl tog mig tid att titta på plånboken
insåg jag hur feminin den var. Inte alls någon gubbig alltid-ha-i-bakfickan där
inte. Den verkade ganska tom, konstaterade chauffören och jag. Lika besvikna
båda två.

Förresten så rotade jag fram gamla hemkunskapsboken för bara en stund sen.
Så himla bra och verkligen anpassad till köks-funktionshindrade personer som
mig! Det står t o m hur man gör sig en chokladsmoothie så det kanske får bli
dagens "efterrätt"? Den som lever får se.
 
Ja, så ser min dag ut. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Umma

Hmm kan det vara Rekordelig som är märket på cidern? :) Helt klart bäst tycker jag.

2009-01-09 @ 18:18:06
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: nipe

Hemkunskapsboken is the King!

2009-01-09 @ 19:45:37
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com/
Postat av: Issa

Älskar att du bloggar så mkt nu ^^

2009-01-09 @ 19:59:15
Postat av: Emilia svarar

Vad härligt då!:)



Hoppas du får en bra kväll!

2009-01-09 @ 21:40:14
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0