Inspirera mig!

Jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska skriva om egentligen. Att bara läsa
vad jag pysslat med om dagarna kan väl inte vara särskilt roande? Jag är
ju inte heller "expert" på något område, så några tips är kanske inte heller
att föredra. Vad tusan finns det då för urval kvar?

Hjälp mig, hörrni...

Förresten så hade jag tråkigt idag, och då sätter jag mig alltid här och det
är samma visa varje gång - jag surfar in på Tradera. När jag väl fastnat där
budar jag hej vilt på saker jag antagligen inte har behov av att lägga vantarna
på. Idag budade jag på ett klädesplagg och ett schampoo. Jo, ni läste rätt, ett
schampoo. Kostar ~220 i vanligt fall och ska tydligen vara sjukt bra, så why not.
Lite läskigt. Men miljövänligt!

Kände mig ganska, eller rättare sagt, väldigt sjuk idag. Det snurrade i skallen
och jag somnade varje gång det var paus i tvsändningarna. Svårt att hålla sig
pigg och allärt när man vet att morgondagen MÅSTE bestå av kemipluggande.
Fasen vad trist. Det här är dock det sista jobbiga provet (anser jag) så jag måste
tänka positivt! Vad jag vet ligger en tjock och härlig seriebok på mitt skrivbord som
väntas på att bli läst. Det är ingen annan än Nemi som figurerar i den och det är
svååårt att låta bli att älska henne.

Förresten! Kan det stämma att Alfred, (ni vet Emil i Lönneberga) är med i Andra Avenyn?
Tyckte jag kände igen honom som spelar psykolog eller liknande?



Kommentarer
Postat av: Shirley

Ahahahha jag dör avskratt!

2009-01-21 @ 21:51:54
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0