När datorn mår dåligt går mitt hjärta i 1000 bitar

Jag vill utöva våld mot MSN. Jag vill "döda" MSN. Spotta på det, rycka det i
håret. Men framförallt vill jag dra det snabbt och hårt mot ett rivjärn. Fattar ni
hur arg jag är?!

Jag brukar alltid se up med dom konstiga, engelska länkutskicken, men när
Sanna skickade en tänkte jag mig inte för utan KLICKADE på den. Konversations
fönstren började flimra och jag kunde inte skriva något till nån. Jag insåg direkt att
jag blivit inlurad i det hemska träsket. Det är ju inte ens något virus så det hjälper inte
att köra virusscan. Åh, helvete... Det här är det värsta som hänt mig. Har lovat mamma
att det "bara" påverkar MSN men det är långt ifrån sant. Ploppar upp svarta rutor, nätet
är segt som trälim....

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: S

Haahaa du! Jag fick ju tydligen samma problem.. Grejjen är att jag gjorde en total systemåterställning på datorn.. Det behöves ändå och nu funkar den som vanligt, förutom att jag måste installera om och uppdatera massa program. Men good luck hörru! ;D

2009-01-28 @ 21:18:59
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0