Våren 2009

Fa-an vad jag inte kan bärga mig tills Monki öppnar här! Kan inte ens fatta hur det
kommer sig, men ändå! Gud, vad jag skulle vilja jobba där. Söker dom folk så lita
på att jag lämnar in en ansökan!

Jisses, jag har sett alla ett päron till farsa-filmer under julen. Igår somnade jag till
resan genom Europa. Den är så fruktansvärt rolig! Tyvärr så somnade jag som sagt,
missade alltså slutet. Attans.
Hur roligt är det inte när dom ska äta ute i Frankrike, och ingen i familjen förstår
vad kyparen säger, utan dom tror helt enkelt att han tipsar om maten, men i själva
verket säger han saker som "din fru har läckra tuttar!" Och Clark råkar backa på
Stonehenge som faller som dominobrickor. Den familjen är ju helt underbar!

Minns inte vilken film den här bilden kommer ifrån, men är inte den babyblå kavajen
och bilen som går i någotslags kamoflagemönster bedårande så säg?...


Kommentarer
Postat av: J o s s e

VA!?!

Ska Monki öppna i Kalmar,du måste skoja?! :O

=))

2009-01-05 @ 21:27:27
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0