das ist Brüno!!!

Är inte junitjejen för gullig när hon skriver såhär i sin blogg? *read blow...oops...BELOW*



Nä, han är ju inte alls rolig, inte om man heter junitjejen och är mellanstadielärare. Hon är helt enkelt för gammal för riktigt grov Sascha Baron Cohen-humor! Jag kan säga att jag skrattade så mycket att tårarna sprutade och forsade längst med mitt spacklade ansikte. Gick ut ur biosalongen alldeles kletig men ack på så gott humör! Det var första filmen jag blivit så generad av att jag fick gömma mig bakom popcornbägaren, och det är ett härligt betyg!



Underbarast är nog ändå Ali G, det är en riktig man det! ;-)

Kommentarer
Postat av: Shirley

Jag funderar gravallvarligt på att skriva ett helt inlägg om en bitch!!!! Alltså Dig =P

2009-07-28 @ 21:44:44
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0