flytning hösten anno 2009

snacka vilseledande rubrik! känns ballt att kunna svara lite stöddigt att man har allt fixat och klart inför hösten när tanter och gubbar frågar vad jag ska hitta på då. min ena granne som jobbar på högskolan upplyste mig om att "du kommer vara först ut med att ta examen vid linnéuniversitetet!", nemen vad säger du tänkte jag, är det sant!? my lord, jag bor inte under en sten. jag fattar väl det. hon måste ju vara fedt stolt över att pltsöligt jobba på ett uni. förresten, jag ser väl inte ut som någon som nöjer mig med högskola!!!

nä, ska jag vrida och vända på stenar på öland så ska jag banne mig göra det på universitetsnivå!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Blir det miljöanalyseringsgrej du ska plugga nu eller?? =)

2009-07-18 @ 22:46:37
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: SSSS

okaaay! anaytiker då! I kalmar? eller ska du flytta iväg?

2009-07-19 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0