hej hej hej hej, hemskt mycket hej!

Varför jag inte bloggar så mycket? Ja, det kan inte ens jag svara på. Jag kan inte skylla på att det inte händer något i mitt liv, det gör det ju. På jobbet går det bra, blivit utsedd till "månadens stjärna" vilket innebär att jag helt enkelt är ganska omtyckt. Studera.nu påstår att jag kom in på högskolan och nu har jag ångest. Tänk om jag hellre hade velat plugga något av dom strukna alternativen?... måste sluta tänka så!

Det börjar suga riktigt ordentligt att inte ha några föräldrar eller en galen vovve hemma. Särskilt om kvällarna när det är kolsvart. Då tittar jag en extra gång under sängen ska jag be att få tala om(...).

-

Ringde på dörren för sisådär två timmar sen. Helt övertygad om att det är Johan dröjer jag lite med att öppna för att retas lite med ponken. Tillslut ger jag med mig och kikar först ut genom fönsterrutan. Ingen där. Hmm, nu busar han med mig, tänkte jag. Jag öppnar dörren och där står ingen fnissande Johan. Ne, för det visade sig vara en såndär gubbe med en liten papperslapp igen!!! "Min dotter heter Eva och hon har ont i hjärtat...". Seriöst, tänk om jag skulle skänka pengar till alla som mår dåligt, då skulle ju jag må tusen gånger sämre tillslut! Han fick inte en krona av mig. Det är ju för fasiken Småland, det här!

Jag är sååååå sugen på att gå och se Brüno!


Kommentarer
Postat av: Shirley

Grattis månadens stjärna ;D ! Vart har du kommit in i för högskolor nu då? Jag kom in på Jönköping o de ringde idag!! jag hari nte ens tänkt plugga där men de bjöd in mig på kick off =))



Btw, om du inte hittar ngn att kolla bruno med så är jag kanske på =)

2009-07-13 @ 23:55:27
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0