lördag, söndag, whatever

vet ni? jag är värsta skitäcklig. i alla fall i min mun. fy fan, det är skitdrygt att bli illamående 24/7 av sig själv. jag är dock väldigt glad i att få berätta. jag mår hellre illa i ett kollektiv, så här ska ni nu få läsa vad det hela beror på:

1. jag har en "ficka" skitlångt inne i munen, vid sidan av en gadden längst in. jag har haft lite ont just där vilket jag trodde berodde på att mina visdomständer så tjusigt börjat titta fram. men nehej, nu vet jag nog vad det beror på.

2. det känns som käk har fastnat i tanden och det brukar medföra att jag kör in alla fingrar för att pilla bort det. vet ni vad som händer då? då sprutar det ut en svinvidrig och så sjukt illaluktande vätska som jag alltså har på hela handen. värst är det när jag inte är hemma och kan skölja munnen/tvätta händerna. jag har en infektion som det så fint heter. hoppas bara att det inte har med risgrynen att göra. peppar, peppar, ta i trä.

men vad ska jag göra åt detta, min tandläkare vill inte veta av mig förrän hans semester är slut. bara för det ska jag lura in honom i denna hemska vrå och se till att han får ett sprut rätt i ögat. typ. 


klockan är redan 20.56. imorgon när jag vaknar är mama och papa och maja hemma igen. henne har jag saknat lite. vi luktar fan i mun båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0