ZzZzZz ..

Sitter i vanlig ordning på jobbet. Är übertrött och har ca 63 minuter kvar här... Vi har bytt till en mycket, mycket, mycket trevligare lokal och äntligen ser jag ut genom 5(!) fönster! Happiness!

När jag har kommer hem måste jag ut i uterummet och se om mattorna och kuddarna torkat. "Råkade" ställa till det igår eftermiddag. Jag fick för mig att vattna med päronens vattenslang som jag egentligen och uppenbarligen inte kan hantera för fem jäkla öre. Munstycket släppte och slangen rörde sig likt en galen kobra. Jag märkte inte ett smack, men det gjorde däremot mina grannar... Fan. Nu måste jag ju köpa en "tack-för-hjälpen-utan-er-hade-möblerna-flytit-bort"-blomma som tack för deras hjälp. Och för att tysta ner dom lite, jag slipper helst få det berättat för mor och far när dom kommer hem.. hehehe...

Kommentarer
Postat av: Shirley

Hahahaha



nej det är byggingenjör typ.. =P

2009-07-17 @ 10:05:11
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0