hjälp mig

Jag har ett väldigt stillasittande jobb. Jag sitter så mycket att jag titt som tätt kommer på mig själv med att ha intagit horisontellt läge på en datorstol med ryggstöd! Det är möjligt tackvare stången under bordet som jag alltid vilar mina trötta pinnar på.

Nu sitter jag och äter chips helt ensam. Äckliga chips. Förstår ni vad jag vill säga? Min kondition borde ligga på 0,0456 (jag orkar fortfarande gå snabbt i ett par sekunder, därav ett något högre vädre än 0). Jag är på god väg att få beställa en extra bred likkista till min jordfästning...

Visst är det skitsvårt att föreställa sig mig med stor mage och valkar? Jag brukar ju få ta käftsmällar angående hur alldeles för smal jag är. Kan väl inte jag hjälpa heller. Jag äter faktiskt inte som en fågel utan min mor är väldigt noga med att jag ska ha lika stort födointag som en man. När jag sen har flyttat till ett eget plejs kommer jag verkligen sakna att ha ett hembitrde (mammis...). Hoppas att jag blir svinrik så jag kan anställa en söt kvinna från Ungern eller liknande.

-

Sabla påse! Jag ska tömma dig på allt ditt innehåll!!! DIE!

Kommentarer
Postat av: Shirley

haha du är kul maddo. men googla lite övningar som flygvärdinnor brukar visa när man flyger långt, för att inte fötterna ska somna ;P

2009-06-29 @ 00:31:07
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0