en fräsch fröken Winehouse


Varje gång jag vaknar, ställer mig framför spegeln och mår dåligt över några finnar här och där borde jag googla bilder på Amy Winehouse. Håller ni inte med?

Jag tyckte så synd om henne att jag opererade henne på egen hand. Snygg hon blev!

1. Hon fick vitare tänder och ögonvitor. Dessutom ljusade jag upp iris och pupill.
2. Plockade lite ögonbryn. Dom var ju dock inte så farliga.
3. Putsade hennes hy, Gosh, det var inte lite blämmor hon har!
4. Tvättade bort hennes fula, fula "eyeliner-triangel".
5. Förminskade näsan. Särskilt tippen.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Så duktigt! Snyggt ju! Ska boka tid hos dig när balen är =P

2009-03-22 @ 19:08:38
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0