flickr



Konst.
När jag sitter och beskådar diverse fotografier känner jag mig så missplacerad. Jag får verkligen inte ut något av det livet jag lever idag. Mycket beror på att staden är den tråkigaste i hela världen. Jag kan än så länge inget annat än drömma mig bort med hjälp av andras fantasier och illusioner fångade på bild.
Tänk om jag bodde i Paris. Mitt i innerstan omringad av röda rosor och trevliga fransmän. Varje dag skulle föra med sig nya äventyr. Hoppas verkligen att jag inte förblir en av dom som bara drömmer, utan att jag faktiskt får göra nåt skoj med/av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du vert vad jag tycker och tror.. Nej, man blir inte lyckligare i Paris!

2009-03-09 @ 11:05:50
Postat av: Madeleine

neee jag vet det :D

2009-03-09 @ 14:35:44
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0