slingat it is

Idag tog jag mig mod till och bad morsan slinga håret på mig. Har varit lite skraj med tanke på hur väl jag känner till riskerna; gult och väldigt plastigt. Tyvärr räckte inte en förpackning till hela håret (skratta om ni vill, det ser inte så illa ut som ni antagligen tror), så jag får pinna iväg till närmaste Maxi (finns bara ett i kalmar, dah!) och köpa en ny/till förpacking. Den där efterbehandlingen som annars brukar lukta skit vad helt underbar. Luktade aprikos och sommar. Så hitills är betyget högt.

Oj, Mia och Klara börjar om 10 minuter!

Nu undrar ni säkert varför jag inte lägger upp en bild på reultatet? Jo, dom få som läser min blogg träffar jag vanligtvis 5 dagar i veckan eller mer, så jag tar för givet at det inte behövs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0