söndag

Av någon väldigt märklig anledning vaknade jag vid 09.15 och var utsövd. Lite konstigt med tanke på att gårdagen var ganska pressad pga CAE-provet som jag hoppas gick bra. Igår kändes det som vissa delar gick mindre bra, men när jag tänker efter tror jag alltid det på dom där dumma proven och det har visat sig gå helt ok. Jag ska inte bekymra mig mer utan verkligen ge allt på den muntliga (och sista) delen.

Nu tänkte jag lägga in låtar på lille mp3:n och göra en massa saker, men jag känner att det börjar göra ont i magen, och då blir jag så slö. Fasen också.

Så, det var i alla fall lite kort om vad jag gjort senaste dagarna. Återkommer snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0