ganska Insane



Den här "saken" vill Johan få upp mig i i juni. Den är belägen på Gröna Lund och heter Insane. Min första tanke var "aldrig i livet!" jag hatar nämligen att befinna mig upp-och-ned vilket jag tog för givet att man skulle bli tvungen till.
Nu har jag såklart forskat lite kring dödsåket och enligt vissa bilder åker man inte alls upp-och-ned utan antingen med ansiktet ner i marken eller rätt upp i skyn. Inte alls lika imponerande.. Den är antagligen inte så farlig med andra ord. Besviken jag blev.

När jag åker bergochdalbana, fritt fall eller vad som helst så skriker jag. Och då menar jag inte ett fjuttigt tjejskrik liknande "ah...!" utan djävlar vad jag tar i! Johan är precis tvärtom. Han sitter knäpptyst och klagar/skrattar sedan åt mig. "Du var den enda som hördes..." osv. Men herregud, det hör ju till! Hur kul är det att bara sitta precis som man gör hemma i soffan? Jag brukar ta ut alla mina aggressioner!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Men du skämmer ju ut grabben när du skriker =PPP ,.. hha



vadå fullt hus?!?

2009-05-10 @ 19:17:48
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0