jäklas inte med mig

Min mamma är bra rolig hon. När hon vill att jag ska göra något som jag är skeptisk mot och inte det mesta sugen på, så lockar hon mig med diverse saker. Igår satt jag och bläddrade i senaste reklamtidningen från MediaMarkt och kunde inte låta bli att vila ögonen på läckra laptops.

Mor: Om du kommer in på högskolan ska du få en laptop. (Tro mig, jag vill komma in, men frågan är OM jag gör det!)
Jag: Jaså? Får jag den för 25.000:- då?!
Mor: Nej...? ....?

Nehe, då kanske jag "glömmer" att skriva in dom på ålderdomshem.
Jag kanske "glömmer" att dom existerar...


Kommentarer
Postat av: Shirley

Men säg att jag kan bidra med 50 cent.. det motsvarar väl några svenska enkronor? =P



Fast om jag köper det "dyra" sminket så är det tusen gånger bättre med större mängd pigment som gör att sminket räcker och håller längre, i slutändan blir det jag som tjänar på det =PPPPPP mouhahahahah =P

2009-05-02 @ 17:25:23
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0