sug

Nee, om man skulle ta tag i sitt liv då (dvs det livet där bara skolan existerar...). Idag måste jag få en hel del saker gjorda, och jag får ångest bara av att tänka på det. Jag sätter alltid käppar i hjulen för mig själv. Arbeten som det var tänkt att man skulle arbeta med under flera veckor gör jag alltid på en dag och jag brukar må ganska kasst pga min lathet. Nu ska jag göra att arbete i Psykologi A som ska bestå av 3-4 sidor fakta OCH då är INTE inledning/mina egna reflektioner med. Jag måste alltså sitta framför datorn hela dagen och det suger såååå hårt.

Det första jag köper när min lön kommer är en lapptåpp så jag kan sitta ute också!!!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Asså sitt du med ditt röda vin o skolböckerna så festar vi andra =P



Asså jag är superarg på idrotten, kan lika gärna skolka restan av lektionerna ju fan!



Pussi röven på daj!

2009-05-09 @ 14:58:03
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0