botten



För tillfället är mitt liv allt annat än ett disco...

Jag har sovit oroligt i jag vet inte hur många veckor nu. Sömnen har nog aldrig spökat innan, men nu är allting upp och nedvänt. Jag mår nog inte särskilt bra psyskiskt just nu. Samma tråkiga vardag jämt, och den är allt annat än ljus. Vädret suger, skolan suger, jag suger. Jag VET att det kommer vända, det gör det alltid. Jag hatar bara att invänta den dagen. Dagen då jag känner mig sådär klyschigt glad och lycklig. Nu var det läääänge sedan.
Jag har uppenbarligen den sämsta karma man kan tänka sig. Är nog dags att bli kriminell eller något.

Hmm, vad ska jag göra som skulle kunna få mig på bättre humör? Plugga? Ha ha ha.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Ta en helg som du är ledig i Januari och kom till London =)

2009-11-24 @ 17:59:31
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Shirley

haha jag är fattig! men jag kan kolla upp ett bra övernattningsplace åt dig om du vill =)

2009-11-26 @ 22:23:40
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0