different parts of the bunny

Varför är jag blond, för? Klarar inte ens att skicka tillbaka ett fjuttigt paket. Hah, det är sant. Det skyller jag på internet. Har mailat i snart åtta år, inte hängt på posten och läst på allt som har med sånt att göra.

Från och med nu ska jag bara köpa sånt jag verkligen behöver! Jag behöver faktiskt ett par jeans i BRA kvalité. Det köper jag inte ofta. Hoppas på Cheap Monday. Ville egentligen ha någon härlig cologne också (parfym!), men det är ju frågan om jag behöver det? Tja, åtminstone alla gånger jag luktar apa. Ragardusch for the world!
Något jag tror att jag behöver investera i är en kamera. Vill ha en egen BRA rackare, och inte be mamma om att få låna hennes hela tiden.

Rubriken? Hade på tvn i bakgrunden och hörde en snubbe säga det. I samma mening rymdes "sex" ett antal gånger... Tur att jag inte hörde mycket mer än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0