NEXT!



Vad vore Sex and the City utan Anthony Marantino, egentligen? Inte mycket, om jag får säga vad jag tycker. Hans citat tillhör några av dom roligaste nånsin!

Mitt favoritcitat;

Anthony: "that's Chelsea for you, can't swing your dick without bumping into someone you know...", vilket han utbrister när han och Charlotte ska fika, men till sin förtret får syn på Stanford komma gåendes emot dom.

Det verkar kanske inte så kul när man bara läser det upp och ned, men kom igen, skulle det få vara med i min fabulösa blogg om det inte var sjukt kul? Hans betoning och ironi är underbar!

(Snubben till vänster, alltså. Den andre är ju Stanford Blatch <3)

Kommentarer
Postat av: Shirley

(y)

2009-11-16 @ 14:31:42
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0