snart midnatt

Hrm, jag köpte en svindyr skinnjacka igår. Bara ordet 'skinn'jacka får mig att må illa, men ja, så är det. Den är väldans fin bortsett från en sak; färgen. Den är inte svart, utan mer... ödla, liksom. Svårt att beskriva men jag kan visa bild imorgon. Jag tror att jag kommer att börja gilla den tids nog, men än så länge får det vara min morsas fel att jag köpte den. Det var hon som tyckte att jag skulle trotsa modet, dvs inte köpa en svart, utan istället alltså bli lite mer ödle-fashion. Mmm, tackar så mycket...

Föresten såg jag en mycket intressant dokumentär idag! Den handlade om ohyggligt stora bröstimplantat. Inte helt otippat var den asiatiska tennisspelande kvinnan med. Lite kul att hon är tillsammans med en snubbe som räcker henne till vårtgårdarna ungefär (inte han på bilden, han är programledaren). Han var väldigt nöjd över sin livssituation, kan man kanske förstå. Behöver inte göra ett skit, utan lever på sin stackars storbystade sambo som tjänar massa stålar bara genom att klia sig lite på ena bomben.

Kommentarer
Postat av: issot

åh, en sån söt programledare ^^

2009-10-05 @ 14:59:40
Postat av: madde

ja, han var faktiskt en jättesött BRITT ;-) alla kvinnorna gillade honom jättemycket, han blev medtvingad på en operation och dessutom bjuden på hennes framtida "nu firar vi att jag tar ut inplantaten"-fest :D

2009-10-05 @ 16:00:03
URL: http://madddelen.blogg.se/
Postat av: I

åhh <33

2009-10-05 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0