tjena hej

Välkomna, kamrater! Idag har jag softpluggat lite hos en klasskompis (så får man inte säga längre, har en kursansvarig sagt. nu är vi typ, kursdeltagare). Vi satte ihop en powerpoint och så skvallrade jag lite. Precis som vanligt. När jag skulle hem märkte jag till min stora fasa hur blött det började bli i byxan. Eftersom jag inte är homosexuell så innebar det såklart mensfläck! GAH. Tur att min väska är otroligt oproportionelig och fungerar alldeles perfekt som skydd över rumpan.

Hmm, kunde kanske ha skippat det där. Men, spare no details är vad jag lever och strävar efter, så. Jag vill minnas att min mor någon gång sa; "otroligt... snart kommer tjejer skriva och berätta om att dom har mens, på internet också!" Jag höll med om hur hysteriskt löjligt det är, men nu kände jag att... jag var lite sugen på revolt.

Alla tiders.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Haha! Kul att höra Madde, precis som min chef, hon skrek över hela butiken idag att hon hade mens.. eller inte skrek men hon sa det rätt så högt!! ^^

2009-10-23 @ 21:08:21
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0