ett dygn på 50 h, ok??

Gaaah. Var bara tvungen att skrika lite. Ni får ursäkta mig så mycket. Jag suger just nu men det händer så jäkla mycket. På en gång. Har gått i skolan drygt en vecka men jag har redan uppgifter upp över öronen. Hur kunde jag klaga på gymnasietiden? Det tog ju flera månader innan man kom igång med en kurs på riktigt. Buuu. Och så måste jag jobba lite också. Jisses. Jag som en gång i tiden hade all tid i världen är numera hur upptagen som helst.


Jag lovar att jag ska uppdatera en massa ihelgen!!! PROMIZE!!!

Kommentarer
Postat av: Iggy

ja, det får vi hoppas 8)



lycka till med uppgifterna, btw!

2009-09-08 @ 19:23:22
Postat av: Shirley

Hahah, det blir alltid så när man är borta ett tag, man glömmer alltid lösenorden! Jag har lyckats låsa min mail två ggr!! Hahaha, plus att man måste ringa till IT för att få nytt lösen då =S O sen låste jag en inloggningsgrej på internet för alla i kassan för jag vägrade inse att jag inte kom ihåg lösenordet!

2009-09-13 @ 00:08:34
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0