dödshjälp

När jag vaknade imorse kunde jag för första gången sympatisera med aftonbladets "Kim". Ni vet hon som är totalförlamad och har tjatat om att få dö i en halv evighet.
Allt på grund av igår. Jag tränade för hårt. Och det får jag betala för idag. Jag mår illa och har en sjuhelsikes träningsvärk i magen. Inte en sån där "skön" värk, utan en sådan som får minsta host att kännas som kramp.

Jag förstår verkligen att det sker dödsolyckor på gym då och då. Måtte det bara vara gott om folk där. Man vill ju inte bli liggandes och börja lukta...

Kommentarer
Postat av: Kia

Haha, jodå han var lite rund under fötterna. Fast jag vet att han förkärlek för lite äldre modell på sina ragg. Det roligaste var att hans mamma satt som en panelhöna men det upptäckte vi inte förrän senare.

Hoppas träningsvärken har släppt lite =)

2010-04-26 @ 18:55:48
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe pappa har inte åkt det så många gånger faktiskt, han kör mest tempo-tävlingar och lopp:) du vet sånna med hjälmar som ser ut som ufon hahah

2010-04-26 @ 23:16:22
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0