lödah

Hallå i lådan!

Åh, jag tror att jag under loppet av tio minuter har tittat på SATC 2-trailern 511 gånger. Och snart sitter man i biosalongen och har världens största leende som bara en plastikkirurg kan ta bort. Måste bara figure out vem jag ska gå med. Och den biten. Inget märkvärdigt.

Ikväll ska mina päron ha gäster. Det brukar märkas från och med en vecka innan. Stressigt, kliniskt rent och alltid full rulle i köket. Skönt att det inte händer oftare. Det jobbiga är att jag hela tiden blir störd och inte lyckas finna någon ro och därmed inte lyckas läsa på inför kommande test. Blääääää. Ä.

Hoppas ni har en trevlig helg! Det är skönt ute också.

Kommentarer
Postat av: Johan

Bjuder du så gaar vi!

2010-04-24 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0