à rêver, c'est le meilleur que je connais




Jag flickrade lite fina Parisbilder...

Jag är så sjukt storstadskåt. Ja, ni läste rätt. Det är så himla härligt med kontraster. Tanken var väl att jag och min karl skulle till London, men jag blev plötsligt så innerligt sugen på Paris. Den staden är så jäkla vacker. Tycker Paris slår London alla gånger, men London känns mycket tryggare. Jag kan inte franska, dom kan inte engelska (okej, dom vill inte).

Spontant känns ju London billigare, och jag är smålänning. Lös den ekvationen, kära ni.

Tv3 kör lite Sex & the City nu. Avsnittet med brandmännen, ni vet. Och han, den sliskige som stöter på Charlotte, "sweet lips". Ingen kan väl heller glömma Arthur, mannen som är såå perfekt enligt henne, men som älskar att gruffa.
Jag har gått från att titta på det varje kväll tills jag somnar, till att inte ha sett ett avsnitt på hundra år...

Kommentarer
Postat av: Issa

Såg om filmen (igen!) häromdagen. Lite småmysig är den allt. Men slår absolut inte serien. Såg också brandmansavsnittet härom dagen, haha, så himla kul är det!

2010-02-26 @ 13:06:46
Postat av: Issa

btw, kom hit tkr jag! Inte paris.. Fast jag vill också dit sen.

2010-02-26 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0