alltid är det något...




Jahaja, ännu en gång har jag varit så lat att jag köpt ringar utan att se dom/prova dom. "Reglerbart" = borde passa alla, men nä, minsann. Mina fingrar är uppenbarligen så smala att det inte tillverkas ringar i den yttepyttestorleken.
Ni som fettsugit er, vad gjorde läkaren av överblivet fett? Borde man inte kunna injicera det... i typ... fingrar?

Damn you, Elin K. Hon syntes i en übercool grönaktig kavaj och jag gissade att den kom från någon prettodesigner, men icke, den hade hon snyltat på monki. Skit. Gissa om alla kommer vara gröna av avund till våren... Jag vill ha mer färg på mina kläder, men visst är det så himla svårt? Det är så bekvämt att gå klädd i svart och inte sticka ut. JAG ÄR TRÖTT PÅ DET.

P.s. mina knogar ser ut som pannan på Ica-Stig. D.s.

Kommentarer
Postat av: Iz

haha, så rätt det där med ica-stig!

2010-02-03 @ 12:24:42
Postat av: Shirley

you're a funny woman.. =P



Men duu!! Har du word för mac? Asså jag ska skriva cv nu men har inget program att skriva i!!!! PANIK!!!

2010-02-03 @ 14:37:43
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0