bara sådär




Tänkte att jag skulle dokumentera den makalösa mängden snö, men jag tog mest massa trädbilder...
Jag tycker om vintern, men även jag måste säga att den har varit helt otrolig nu. Verkar aldrig ge med sig. Då brukar i regel många fly landet, och jag önskar att jag också kunde göra det... Jag vill också fundera på hur jag ska undvika att bränna fötterna i sanden påväg till en guppande longtailbåt för lite shopping av kylande dryck.

Nää, vem försöker jag lura?

P.s. Jag tror jag vill se Alice in Wonderland. Någon som känner sig manad att joina? Någon som ö h t är hemma? Tjörlan...?

Kommentarer
Postat av: Shirley

Yes. Tjörlan är på! Har den börjat visas än då? Säg bara till när så dyker jag upp ;D

2010-02-14 @ 15:32:20
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0