oh, intensivt

Yo! Ah, jag vet. Det var länge sedan jag kom med något vettigt/roligt att läsa.
Nu har jag dock något sensationellt att dela med mig av; jag har börjat träna igen! På gym alltså. Det kommer jag syssla med i alla fall tre månader framöver, sen kommer sommaren och då blir jag i regel omotiverad. Det ska liksom vara klart då. Sexpacket på plats, så att säga. Eller inte... lite fläsk har väl ingen dött av...?

I helgen köpte jag mig en ny skinnjacka (s-k-i-n-n-jacka låter så jävla äckligt. Särskilt för min del som är så blödig. Någon som vill klä sig i mitt skinn?), min förra var typ grön i vissa ljus. INTE schysst. Den har min mor fått istället, det var ändå hon som tjatade på mig ett dumköp. Som jag hela tiden ångrat. Den jag har nu är svart och fiiiin. En lagom stor väska hittade jag också, alla tiders!

Visst ja, systemet har jag varit och shoppat på för nån vecka sen. Jag väntade alltså lite drygt tre veckor med att entra dörrarna i avsikt att köpa på mig något starkt och vuxet. Raggade upp Lisa som mentalt stöd, hon är således också nybörjare men mycket, mycket säkrare än mig. Det gick smidigt, om än nervöst. Gubben i kassan tog på sig glasögonen och synade mitt leg både en och två gånger. Johan skojade om att han säkert hade i åtanke att skriva till mig på facebook sen, hah. Jag väntar fortfarande...

There! En liten uppdatering. Nu vet ni var ni har mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0