måndag?

Vilken jädra skitdag, rent ut sagt. Först vaknar jag vid 04 och är precis klarvaken och redo att stiga upp. Måste bero på att jag somnade till "Kvinnan med dom enorma benen" typ. På tal om henne så var skorna bland det roligaste jag sett. Spice Girls, släng er i väggen! (Om ni inte redan har gjort det...).

Körde som vanligt fult spel på bussen och sade artigt "en halv... *gäsp*" men utan att se mig för så var chaffisen en kvinna från helvetet! Hon skrek åt mig och utbrast: "och när är du född då?!" Imorgon är det jag som är 92a. Var så säkra. Jag fick fasen punga ut med 21 spänn, så imorgon har jag inte råd att åka buss. F u c k. Johan tror att det hänger på mina skor. Enligt honom ser jag ut som en farmor i dom. En hot grandma, om jag får säga det själv!

Nån gång kring lunch smsar lIsabelle och undrar om inte jag kan träffa henne i stan för ett "hejdå din bitch... jag kommer INTE sakna dig. Lämna mig bara..." men jag kunde inte. FAN.

Behöver jag fortsätta? Jo, järnspikar, vad kallt det är ute. Nog för att det glädjer mig som är lite klimatfreak, men det räcker väl att dom som är vana fryser häcken av sig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0