"uppdatering"


Jag hade lite tid över under födelsedan så jag tog en "läget är under kontroll"-bild. Jag vet, det nyutvuxna håret är inte riktigt lika vitt...

Nåväl, vad var det jag skulle skriva nu igen? ... Jo, att jag är trött, säkert. Tänk att man klagade när man gick i småskola, jag saknar introduktioner av nya kurser på gymnasiet, inte satte man väl igång med 4 h föreläsning och massa instuderingsfrågor? Jäkla biologibajs. Känner jag spontant. Linné, Linné, du var mig en krävande man! Jag har dessutom en finsk "lärare" (=på uni är ingen egentligen lärare utan istället doktorand, professor, forskare eller något annat svinviktigt). Besviken över hur lätt det var att förstå honom.

Ser ni förresten Göran Persson till höger? Han vakar över mig varje natt. Attraherande som tusan.


Kommentarer
Postat av: Johan

Fan så snygg! :)

2010-01-28 @ 00:19:46
Postat av: Iz

SNYGGT HÅR!!!!

2010-01-30 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0