har jag blivit rånad?



Dom här rackarns ringarna betalade jag runt 600 spänn för(!) på Portobello Road Market. Är det bara i min värld som marknader erbjuder snorbilligt krimskrams?

Klev in under ett tak mest för att titta på dom fina tavlorna och bilderna, men när jag vände mig om fick jag syn på massa silverringar. Då var man liksom körd. Gick fram och började plocka på mig dom jag tyckte var fina och speciella. "How much for each?" frågade jag men turkgubben förstod nog inte riktigt vad EACH betyder, ty han var på god väg att stoppa alla i en påse! Det hade kostat mig minst 2000 till. Då blev jag hetsig och tyckte att situationen blev så... dum. Gick ju i alla fall därifrån med två som jag tycker är fina. Otroligt nog passar dom hyggligt också, jag brukar annars få köpa ringar av barnstorlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0