...

Av en ren händelse fastnade jag framför Uppdrag Granskning igår. Och jag blev bara mer och mer och mer förbannad och tom ju längre inslaget pågick. Två flickor har blivit våldtagna, men INGEN tror dom. Gamla, jävla idiotkärringar påstår att "det måste väl gå att bita ifrån, om man inte vill!"... Prästen tycker "såå synd om pojken", personal på skolan vill inte ta ställning. Tjejer och killar skriver på nätet att dom är "äckliga slynor som ljuger och förtjänar att bli våldtagna på riktigt för att lära sig en läxa"...

Välkommen till det svenska samhället. Ett jävligt sjukt, samhälle.

Lite väl grovt språk från min sida, men jag brukar behöva ta till det för att uttrycka mina känslor och åsikter... Inte för att verka "gangsta", som ni, kidsen, kallar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0